15. feb. 2011

Litt om oppgaven/blogginnlegget jeg legger ut

I faget IKT og læring går den første oppgaven ut på å opprette en blogg, samt å skrive et blogginnlegg om et eksisterende undervisningsopplegg der en læringsplattform inngår og planlegge endringer som kan tilføre en merverdi. Nedenfor finner dere min besvarelse til denne oppgaven.

Min besvarelse går ikke direkte på et undervisningsopplegg, men har et større fokus på hvordan man kan bruke selve læringsplattformen med sine muligheter mer aktivt. Grunnlaget for at jeg har vinklet det slik er at jeg kunne tenkt meg å prøve ut dette når jeg kommer tilbake i jobb. Kom gjerne med kommentarer og tilbakemeldinger!!

Jeg tar utgangspunkt i hvordan Røyse skole, altså min arbeidsplass, sin organisering fungerte forrige skoleår, siden jeg er i permisjon og ny organisering har blitt innført høsten 2010 skal man ikke se bort fra at endringer har skjedd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar